Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Оцінка історичної постаті і діяльності гетьмана Б.Хмельницького
Очікувані результати: * Закріпити знання учнів з даної теми; * Оцінити історичну постать і діяльність гетьмана Б.Хмельницького; * Виховувати почуття гордості до славного минулого нашого народу, любові до героїв- козаків, славних захисників української землі проти загарбників. |
Урок з історії України Тема уроку: Утворення Української козацької держави - Гетьманщини.
Що треба знати: * розкрити хід державотворчих процесів в Україні; * основні засади Української держави - Гетьманщини; * особливості і труднощі на шляху державотворення; * діяльність сподвижників Б.Хмельницького.
Що треба вміти: * оцінювати події та діяльність Б.Хмельницького та його сподвижників; * вміння висловлюватися, аргументувати свої думки і судження,працювати з підручником, таблицями; * розвивати пам'ять і уяву. |
Мета: розкрити роль і значення гетьмана Івана Мазепи в українській історії. Допомогти учням збагнути патріотичну та героїчну суть діяльності гетьмана. Розвивати дослідницькі навички учнів, уміння аргументувати, відстоювати свою точку зору. Виховувати в учнів почуття людської гідності, свободолюбства, високі естетичні смаки.
Обладнання: виставка художніх творів українських і зарубіжних письменників про І. Мазепу. Портрети гетьмана й історичних особистостей його епохи. Дослідницька та монографічна література про гетьмана. Фотозвіти учнів класу. |
Конспект уроку з історії України Тема: Розгортання Національно-визвольної боротьби в 1648-1649 роках. Зборівський мирний договір. Очікувані результати Що треба знати: * Події Визвольної війни 1648-1649 рр.; * Сутність проголошеної Б.Хмельницьким на початку 1649 року програми щодо перспектив і кінця війни; * Значення битви під Пилявцями і походу на західно-українські землі для дальшого ходу війни; Що треба вміти: * Формувати навички роботи з документами, матеріалами підручника, історичною картою; * Розвивати вміння формувати власну думку на події Національно-визвольної війни; * Розвивати вміння вести дискусію, обмінюватися думками. |
Урок - захист проектів Тема: „Українсько-московський договір 1654 року та його наслідки для України". Мета проекту: 1. Розкрити внутрішнє й зовнішнє політичне становище Гетьманщини наприкінці 1653 року. 2. Ознайомити учнів з подямиї 1654 року та їх наслідками для України. 3. Закріпити знання учнів шляхом проведення дослідницької роботи. 4. Стимулювати інтерес учнів до вивчення історії , їх дослідницьку роботу. 5. Формувати і розвивати пізнавальну активність учнів, їх творчі здібності. 6. Виховання учнів почуття гуманності національної самосвідомості, формування особистих рис громадянина України. |
Повторювально-узагальнюючий урок-змагання з історії України у 8 класі Тема: Національно - визвольна війна українського народу проти Речі Посполитої у 1648-1657 рр. Відродження української держави. Мета: 1. Повторити й узагальнити вивчений матеріал з теми за схемою: передумови - хід подій - результати та змагання з метою систематизації набутих знань. 2. Виховувати у учнів інтерес до навчання, почуття справжнього патріотизму і любові до своєї Вітчизни. 3. Вчити учнів встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити висновки, узагальнювати матеріал. |
Формат: PDF + карти BMP. Розмір: 2 Мб |
Від Богдана до Кирила волю відбирали Розгортання національно-визвольної боротьби в 1648 – 1649 роках Б.Хмельницький: політик, дипломат, полководець Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIII - у першій половині XIX ст.ст. Утворення української козацької держави – Гетьманщини Хмельницький. Суд історичної памяті І.Мазепа (Автобіографічний матеріал) |
|
|